sobota, 28 maja 2011

5 {Niespodziewanka}

Myślałam że dzisiaj nie będę miała zbyt ciekawego zdjęcia. Ot, spacer, wąchanie kwiatków, paprocie, budka z ptaszkami, zjeżdżalnia... Ale nigdy nie mów nigdy... Dzieci to ciągłe zaskoczenia i ciągłe niespodzianki, czyli "niespodziewanki" jak mawia moja córa.

I ta właśnie moja córa, wraz ze swoją kuzynką, czyli agentki lat 4 i 5 w przybliżeniu dzisiaj... No cóż, znana jest prawda, dziecko którego nie słychać, to dziecko które coś psoci. Nasze kochane wymyśliły, że zabawią się we fryzjera... Wygląda to tak (zdjęcia zrobione 15 minut temu)...

11 komentarzy:

  1. cudownie :):)

    OdpowiedzUsuń
  2. Irokez Majki jest pierwsza klasa... W liceum marzyłam o takim ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. hehehe to Majka dała czadu :D wyszło świetnie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest to czego ja się obawiam najbardziej;) Ale fryzura jest naprawdę super!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja myślałam,że to fryzura od stylisty! To się dziewczyny zabawiły. Artystki w każdym calu!

    OdpowiedzUsuń
  6. ...i pomyśleć, że jeszcze dwa dni temu chciała być Roszpunką i mieć najdłuższe włosy na świecie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. matkoboskaczęstochowska :D :D ale czad :D Maja widać zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. słodkooooooooooooooooooooooooooooooooooo ...

    OdpowiedzUsuń
  9. macie dwóch synków:)

    OdpowiedzUsuń