wtorek, 31 stycznia 2012

50 {Zimowo}

Z ręką na sercu... Nagrałam następny odcinek tutoriala, ale po wszystkim otrzymałam komunikat, że dźwięk nie może zostać połączony z obrazem i całe moje wywody... No cóż, nie nagrało się audio... Zrobię to raz jeszcze, ale jak przejdzie mi złość na bezduszny sprzęt!

Tym czasem wrzucam dzisiaj przykład przed/po, czyli to jak wyglądał RAW i jak wygląda zdjęcie po obróbce.

ISO 3200, 1/400s, 24-70/2.8, f 2.8, 60 mm


Zdjęcie zrobiłam w bardzo trudnych warunkach. Niebieski reflektor oświetlający karuzelę tak dawał po oczach, że nie było opcji uzyskania naturalnego balansu bieli. Główne korekty przeprowadziłam w Camera Raw, potem nałożyłam teksturkę (widać przy nogach) i trochę skorygowałam krzywymi, oraz doprowadziłam kolor skóry Stasia do ładu (plus minus). Całośc zajęła mi jakieś 5 minut.

Kto ma ochotę się pobawić może ściągnąć rawa TUTAJ.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz