piątek, 28 października 2011

49 {Aż się kurzy!}

Tyle pracy ostatnio, że aż zaniedbałam 365. Przyznam się, że teraz też nie wstawiłabym nic nowego, gdyby nie to, że mam przestój w pracy, bo PS jest unieruchomiony konwertowaniem Rawów na Jpg. Więc ja - bezrobotna chwilowo ;)

Chciałabym więc pokazać wam w międzyczasie jedno ze zdjęć z warsztatów fotograficznych jakie przeprowadziłam (już nie BabaFest, tylko kolejne). A w następnym poście obiecuję, że pokażę jak obrobiłam od A do Z to właśnie zdjęcie :)



Mod: Milena,
Wizaż i stylizacja (szumnie to nazywając): ja

6 komentarzy:

  1. no jak ja bym chciała uczestniczyć w jakichś warsztatach, ale u mnie nic nie organizują :( ech ..

    genialne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne zdjęcie, cudowne kolory, czy to tekstura?

    OdpowiedzUsuń
  3. Tak, nałożyłam tu m.in. teksturę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcie, czy jest jeszcze szansa że pokażesz obróbkę?P.S. skąd można wziąć taką teksturkę?

    OdpowiedzUsuń
  5. Tutek mam już nagrany, tylko dźwięk licho wzięło i muszę się z tym pogodzić i ponownie nagrać... A nie cierpię, NIE CIERPIĘ, robić dwa razy tego samego...

    OdpowiedzUsuń