poniedziałek, 23 maja 2011

Wiosenne porządki

Wstyd się przyznać, że nie aktualizowałam bloga od... zimy chyba!
Postanowiłam więc zrobić porządki na blogu i zrobić projekt 365 od nowa. Ale po mojemu. Jak robię coś z narzuconymi zasadami to nigdy mi nie wychodzi. Już taka jestem ;)




Więc od jutra startuję. Codziennie nowe zdjęcie, ale niekoniecznie zrobione w danym dniu. Czasem może to będzie archiwum. Czasem napiszę całą historię powstania zdjęcia, opiszę oświetlenie i skąd mam dodatki. Albo w jakim humorze była córka, że zrobiła taką dziwną minkę... A czasem pozwolę by zdjęcie opowiedziało to wszystko za mnie.

Trzymajcie kciuki! Mam nadzieję, że tym razem się uda :) Jesteście ze mną??

5 komentarzy:

  1. ja bym mogła powiedzieć, że jestem z Tobą, bo ... ja robię wpis codziennie, codziennie jest zdjęcie, albo i więcej niż jedno ... a tam, napiszę JESTEM Z TOBĄ! :) i wyczekuję nowych zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki :) Będzie mi potrzebne wsparcie, bo do wytrwałych nie należę... Ale pracuję nad tym :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki i powodzenia:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. najlepszym z możliwych sposobów jest "po swojemu" :)
    jesteśmy z Tobą :)

    OdpowiedzUsuń