piątek, 8 czerwca 2012

57 {Reklamowo}

A co tam, zareklamuję sama siebie, hahah :)

Jakiś czas temu, z pewnym zdziwieniem odkryłam dwa fakty.

1. Projektowanie albumów, okładek i nadruków na CD, "ozdóbek" na bloga (czyli rameczek itp) zajmuje mi coraz więcej czasu. Zaczęłam się w to wciągać na poważnie.
2. Jak ma się gotowe projekty (a nie projektuje od zera), to przyspiesza to pracę o jakieś 300%

Postanowiłam więc wykorzystać te fakty i swoje umiejętności. Otworzyłam sklep internetowy, gdzie systematycznie dokładam coraz to nowe projekty. Co można tam kupić?

Na przykład projekty fotoalbumów - wystarczy tylko przeciągnąć w Photoshopie swoje zdjęcia w odpowiednie miejsca - i już :)
(kliknijcie w obrazek, aby przenieść się do sklepu i obejrzeć więcej z danego projektu)



Co jeszcze?
Projekty wizytówek, ulotek, opakowań i nadruków CD - czyli wszystko co w "małym marketingu" sie przyda:

A również szablony blogów (ten jest również oparty na jednym z takich projektów).
Demo takich blogów możecie zobaczyć tutaj (kliknijcie):



Także serdecznie zapraszam do sklepu: http://sklep.drozdaimmagine.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz