piątek, 14 lutego 2014

92 {Project Life} week 1

Natchnęło mnie by rozpocząć swój własny Project Life, czyi w skrócie PL :)  Dlaczego?

1. Bo albumy które robię z rodzinnymi zdjęciami są zbyt poważne dla zdjęć z komórki, śmiesznych opowieści o naszych dzieciach, o kawałkach życia, jego okruszkach...
2. Bo naoglądałam się cudowności np u Magdy Mizery i zapragnęłam mieć swoje!

Wszystko ślicznie pięknie, tylko pierwsze pytania się od razu nasunęły, ale na szczęście zarówno dziewczyny na facebook, jak i google przyszły z pomocą :)

JAKI ALBUM

Jaki album kupić do Project Life i gdzie go w Polsce kupić?
Od razu zdecydowałam, że chcę duży album, 30x30 cm (są też mniejsze albumy). W polsce zwane również segregatorami. Od ręki dostępne okazały się być albumy firmy Memory Keepers.  Jak działać to z rozmachem, kupiłam dwa :)

Jeden kupiłam w PAPER CONCEPT, a drugi w ŚWIAT PASJI.
Zakupiłam też od razu zapas koszulek.






JAKIE KARTY

Postanowiłam kupić też różne papiery i karty. Pierwszy layout zrobiłam z własnych zasobów, bo jeszcze nie doszły wszystkie rzeczy, a już bardzo, bardzo nie mogłam się doczekać :) Wykorzystałam więc to co miałam w swojej szafce, oraz kilka ściągniętych zestawów digi, czyli cyfrowych, do wydruku w domu.
Wykorzystałam więc zestawy digi PersnicketyPrints oraz Coco&Mingo

W międzyczasie doszły moje zamówienia z SCRAP BUTIK a czekam jeszcze na zamówienie z "listy społecznej" ze scrapki.pl







MÓJ WEEK #1

Sylwester w domu, rodzinnie i odświętnie. Krótko i na temat ♥ Mam nadzieję, że to początek czegoś fajnego. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz