czwartek, 30 czerwca 2011

23 {Nadrabianie i obrabianie}

Gorączkowo staram się zamknąć klika spraw przed wyjazdem na urlop. Aby nie znużyć się obrabiam kilka sesji na zmianę - nie ma mowy aby się znudzić patrząc na coraz to inne okazje i inne twarze. Ślub, chrzest, urodziny...

Jestem typem wysoce zorganizowanym. Do przesady też lubię, gdy wszystko do siebie pasuje. Często całą serię zdjęć "rozbieram" na czynniki pierwsze, czyli na kolory, aby pilnować ich spójności w całej partii. Przydaje się to również gdy planuję układ albumów lub scrapbooking. Od razu wiem jakie kolory mi się przydadzą :)

4 komentarze:

  1. fotka bardzo mi się podoba;)
    sukienka i opaska również!

    OdpowiedzUsuń
  2. A mnie ciekawi Twój system pracy z zapisywaniem kolorów :) prawdę mówiąc pierwszy raz się z tym spotkałam, może jakiś tutorial na ten temat? A swoją drogą piękne zdjęcia, podziwiam i pozdrawiam :) Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina, kolory dobierasz na oko czy korzystasz np. z koła barw ?

    OdpowiedzUsuń