poniedziałek, 4 lipca 2011

24 {Wakacje START}

Już za momencik jedziemy na pierwszy wyjazd wakacyjny. To będzie pierwszy świadomy lot samolotem dla naszych dzieci :) Już przeżywają! Maja o mało co przy tej okazji nie obraziła się śmiertelnie na dziadka... Schowała się pod stołem z okrutnie obruszoną miną (ona to tak umie teatralnie...).

Pytam:
- co się stało kochanie
- bo dziadek sobie głupie żarty robi - odpowiada
- a co takiego powiedział?
- że samoloty latają, a przecież latać mogą tylko ptaki i bumerangi!
 Tak więc przygotowania do wakacji pełną parą :) 
Tymczasem wakacje fotograficzne się rozpoczęły :) A konkretniej projekt wakacyjny. Co tydzień (w poniedziałek) wstawiać będę na Forum Dziecko w Obiektywie trzy zdjęcia z poprzedniego tygodnia. Zapraszam do śledzenia nie tylko moich wpisów, ale i całej zgrai fotograficznych zapaleńców ;) 
 Moje początki były trudne, bo musiałam poradzić sobie bez... aparatu. Przemogłam się jednak, bo chęć udziału w projekcie była silniejsza niż wszelkie przeciwności i oto jest - pierwsze zdjęcia zrobione... komórką ;)
Uchylę rąbka tajemnicy i dodam, że wszystkie zdjęcia będą miały temat przewodni, jeden wspólny temat. Zgadniecie?

5 komentarzy:

  1. wspólny temat ... deszcz? parasol? pogoda do kitu? :PPP
    u mnie świeci dzisiaj słońce i się ciesze jak głupi z bateryjki! :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepaskę na włosach Majki ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Magda - jesteś blisko, tylko trzeba popatrzeć na to z szerszej perspektywy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor w szarym deszczowym dniu?
    (kombinuję)

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny blog.
    Zapraszam do mnie : i-like-rain-x3.blogspot.com
    Dodałam się do obserwatorów - liczę na to samo.

    OdpowiedzUsuń