poniedziałek, 7 stycznia 2013

71 {Z ukrycia}

Przyczaiłam się, ale nie, nie śpię :)
Wręcz przeciwnie. Wbrew okropnej zimie (nawet nie jest mroźno i biało tylko plucha okropna) i instynktowi zaszycia się pod siedmioma kołdrami, za siedmioma łóżkami, postanowiłam działać!
Bo kiedy jak nie teraz poświęcić się mogę wcielaniu w życie (o ile fotografię można nazwać życiem) tego co mi gdzieś tam w duszy gra i śpiewa?

Tak jak pomyślałam, tak też zrobiłam i zaprosiłam kilka fantastycznych kobiet przed obiektyw. I z tej współpracy tak się cieszę, bo ta niesamowita energia jaką dostaję w zamian, to porozumienie bez słów, myślenie obrazem... Jak ja to uwielbiam!

I po takiej sesji mam w głębokim poważaniu całą tą chmurną i bezczelną Panią Zimę ;)



modelka: Marta Wijatyk
wizaż: Dorota Mańkowska

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz