piątek, 1 lutego 2013

72 {Eksperymentalnie}

Przekornie może trochę, bo to chyba jeden z najbardziej klasycznych setupów - ale dla mnie nowy. Nigdy tak nie robiłam, a tutaj idealne wydawało mi się oświetlenie, które pozostawi delikatny cień, niedopowiedzenia. Ta stylizacja wymagała nieco innego podejścia. Tak więc, zupełnie inaczej niż zawsze - pozasłaniałam całkowicie światło naturalne, którego mam tak dużo w studio (niech żyją rolety antywłamaniowe!), ustawiłam jedną (słownie jedną) lampę, softbox, z lewej strony.. i już :)

Prawda, że proste? :)



model: Justyna Świdzińska
makup: Makijaż Dorota Mańkowska
hair: Paulina Kowalewska
photo: www.drozdaimmagine.pl

4 komentarze:

  1. Strasznie podoba mi się to zdjęcie i jego "analogowy" klimat - super!

    OdpowiedzUsuń
  2. piekna klasyka Paulinko ! lubie takie oświetlenie ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzięki - to chyba jedno z moich ulubionych zdjęć ostatnio...

    OdpowiedzUsuń